.: FoLLoWer :.

Isnin, 27 September 2010

LUahaN haTI ku....

Salam... saya sangat sedih... jadi saya rasa saya ingin luahkan kesedihan saya dalam blog ini... setiap manusia pasti akan di uji oleh ALLAH yang Maha ESA.... dan saya yakin bahawa saya mampu hadapi dugaan ini.... perkara ini amat menjatuhkan saya... tapi alhamdulillah, berkat kesabaran... saya tidak bertindak diluar kewarasan akal fikiran... walaubagaimana pun... kesedihan dan kekecewaan masih lagi ada didalam hati saya..... saya jadi buntu setiap kali terfikir perkara itu... saya berpura-pura gembira bagi menutup perasaan saya ini.... supaya rakan-rakan tidak akan tahu masalah yang saya hadapi.... sekurang-kurangnya apabila saya tulis ini... kesedihan saya dapat dikurangkan....
kepada sahabat-sahabat yang terbaca tentang luahan hati ku.... tolonglah doakan saya untuk terus kuat dan tabah menghadapi sebarang kemungkinan yang akan berlaku rentetan masalah yang dihadapi... terima kasih... hanya ALLAH yang akan membalas segala kebaikan yang dilakukan oleh sahabat-sahabatku.... =)
WALLAHU'ALAM......


BUAT SEMUA....




0 comments:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...